lördag 25 mars 2017

Sulkysport

För över en vecka sedan nådde det nytryckta premiärnumret av Sulkysport min brevlåda.
Ett första nummer vikt åt aveln, något som av förklarliga skäl är ett stort intresse för travintresserade, ja typ alla utom jag.

Nummer 2 damp ner häromdagen, och innehöll precis det jag önskar mig av ett magasin om trav.
Bra korta nyheter, längre reportage, speltips till de stora spelen i veckan och en riktigt bra layout.

Har alltid gillat 'underdogs', vare sig det är i sport, musik, ölbryggerier eller något helt annat - och Sulkysport får än så länge ses som en sådan.
Men jag är rätt övertygad om att många Travronden läsare kommer gå över till den nya tidningen, och även vi V75 Guiden läsare kommer finna Sulkysport bättre.

Nöjd hittills. Fortsätter de leverera bra under min 6 veckors prenumeration - är det inte omöjligt att jag tecknar upp för ett halvår.
(Tänk om man var en "stor" bloggare i detta läge - och bara kunde vänta in ett mail om att man får det gratis som tack för reklamen. Men nä. Mina portugisiska och fåtalet svenska besökare gör det nog ej värt det, tyvärr)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar